Biura w fabryce koronek

W budynku dawnej fabryki koronek przy ul. Burakowskiej powstał biurowiec oferujący biurka na wynajem w tzw. systemie coworkingu - to propozycja dla osób pracujących na własną rękę potrzebujących od czasu do czasu sali konferencyjnej czy sekretarki.

1 grudnia w pochodzącym z 1910 r. kompleksie Starej Fabryki Koronek przy ul. Burakowskiej 5/7 zaczęła działać W_spółdzielnia pracy Biuro 1. Stary industrialny ceglany budynek obrośnięty winoroślą została zaadaptowany na cele biurowe według projektu pracowni MAKAAgroup. Na 200-metrowej powierzchni wewnątrz budynku architekci wyburzyli wszystkie ściany działowe. Urządzili tam dużą gościnną recepcję, elegancki gabinet, salę konferencyjną dla 30 osób, zaplecze techniczne oraz przestrzeń coworkingową pozwalającą na dowolną aranżację.

- Naszym głównym celem było podzielenie całej przestrzeni tak, aby była otwarta, lecz jednocześnie każdy miał poczucie indywidualności. Wpadliśmy na pomysł ogrodzenia miejsc pracy wielkimi balami przypominającymi stare konstrukcje zrębowe drewnianych domów. Rozwiązanie to bardzo pasowało nam do surowości, jaka panuje w całym budynku. Dzięki temu każdy użytkownik ma swój moduł, który jednocześnie jest otwarty. W masywnych balach umieściliśmy regały i zamykane szafki. Dzięki temu konstrukcja stała się bardziej funkcjonalna - podkreśla Katarzyna Waloryszak, architekt i główny projektant MAKAAgroup.

W_spółdzielnia oprócz przestrzeni do pracy, czyli coworkingu, oferuje profesjonalną obsługę sekretaryjną, księgową oraz możliwość zarejestrowania działalności pod warszawskim adresem. Przeznaczony dla klienta numer telefonu odbiera profesjonalna sekretarka, która zapisuje i przekazuje pozostawioną przez kogoś wiadomość, obsługuje korespondencję, może wykonać research. Do swojego miejsca pracy można przyjść o dowolnej porze dzięki własnym kluczom oraz indywidualnemu kodowi do drzwi. To wszystko za 1,5 tys. złotych miesięcznie. Partnerem W_spółdzielni jest firma CeDePe, która świadczy nowoczesne usługi księgowe i pomaga w prowadzeniu działalności począwszy od zarejestrowania firmy poprzez bieżącą obsługę oraz doradztwo podatkowe i prawne.

- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej z jednej strony daje niezależność, z drugiej jednak stawia przed nami pewne wymagania. Oprócz adresu i telefonu firmowego często potrzebne jest również biuro z salą konferencyjną, sekretariat, księgowa oraz inni ludzie, którzy mogą udzielić nam wsparcia - mówi Samia Salloum, współwłaścicielka W_spółdzielni. - Stworzyliśmy miejsce, gdzie można pracować w inspirującej atmosferze wśród ludzi. Dzięki temu rodzi się potencjał wymiany kontaktów i doświadczeń, twórczej atmosfery i często również kreowania nowych pomysłów na wspólny projekt - przekonuje.

Szukasz biura ? Zobacz nowe ogłoszenia:

Powierzchnie biurowe z całej Polski

Copyright © Agora SA