Ostra zima narzędziem dla marketingu

Kogo mogą cieszyć kilkustostopniowe mrozy? Działy sprzedaży i marketingu firm deweloperskich potrafią zrobić użytek nawet ze śniegu.

Kilkunastostopniowe mrozy, opady śniegu paraliżujące miasto oraz wielogodzinne korki tak wyglądała przez cały tydzień Warszawa. Zima zaskoczyła nie tylko drogowców, narzekali przedstawiciele wielu innych zawodów. Kierowcy autobusów zgłaszali kolejne awarie, taksówkarze mieli problem z dojazdem do klientów, firmy kurierskie nie były w stanie dowieźć przesyłek do klientów, odwoływano większość wcześniej umówionych transakcji.

Czytaj również: W Nowym Roku deweloperzy uruchamiają kolejne etapy

Nie wszystkim jednak przeszkadzał śnieg i duży mróz. Dla handlowców jednej z firm deweloperskich trudne warunki atmosferyczne to doskonała okazja do reklamy swoich usług. "Nie odśnieżaj! - Kup garaż na raty 0 %" - takiej treści reklamy pojawiły się na klatkach schodowych w kilku inwestycjach firmy Polnord. By wzmocnić siłę przekazu "specjalnej oferty grudniowej" handlowcy umieścili na reklamach zasypany samochód, niemal codzienny widok dla wielu posiadaczy aut w Miasteczku Wilanów. Klienci, którzy teraz kupią miejsce postojowe będą mogli je spłacić w kilku ratach - przekonuje handlowiec. Ostatnią ratę trzeba zapłacić w czerwcu przyszłego roku.

Co na to konkurencja? Niemal całe Miasteczko Wilanów jest zastawione setkami aut. Ich posiadacze muszą się nieźle natrudzić każdego ranka, by móc dotrzeć do pracy. Zastawione chodniki i ulice sprawiają też problem innym mieszkańcom. W wielu miejscach często tworzą się korki lub jest znacznie utrudniony dojazd do budynku.

Zobacz także:

Mieszkania i apartamenty w Warszawie

Domy w Warszawie - stan deweloperski

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.