Gazowy marketing od nieruchomości do piwa

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo po cichu zmieniło dyrektora marketingu. To stanowisko objęła Anna Heinrich, która wcześniej była dyrektorem marketingu w Browarze Łomża.

Wcześniej przez pół roku dyrektorem marketingu PGNiG był Stanisław Plakwicz, dyrektor zarządzający w PZU w latach 2001-2003. Pod koniec zeszłego roku spółka Dom Development poinformowała o wyborze Plakwicza do swojej rady nadzorczej na koleją kadencję, ogłaszając przy tym, że jest on nadal dyrektorem PGNiG. Jednak biuro prasowe gazowego koncernu poinformowało nas, że Plakwicz skończył pracę w PGNiG już pod koniec października i zrezygnował także z rady nadzorczej firmy Geovita (spółka PGNiG, zarządzająca ośrodkami wypoczynkowymi gazowego koncernu). W środę Dom Development skorygował wcześniejszy komunikat i podał, że Stanisław Plakwicz nie jest już dyrektorem w PGNiG, lecz prezesem spółki Metropolitan Properties.

Copyright © Agora SA