Akcja organizowana przez GazetaDom.pl i Domiporta.pl to innowacyjna oferta zarówno dla inwestorów, którzy mogą zaprezentować swoją ofertę szerokiej grupie internautów, jak i użytkowników, którzy nawww.TargiNieruchomosci.Gazeta.pl mają nieograniczony, całodobowy dostęp do stoisk wystawców.
Uczestnicy Targów, odwiedzający stoiska kilkudziesięciu deweloperów, mogą zapoznać się z ofertą danej firmy, jej najnowszymi inwestycjami budowlanymi, przejrzeć materiały wideo i prezentacje oraz uczestniczyć w specjalnych czatach z deweloperami. Na platformie targinieruchomosci.gazeta.pl
dostępne są także liczne artykuły i informacje dotyczące nieruchomości i budownictwa, analizy sytuacji rynkowej oraz praktyczne informatory dla kupujących mieszkania.
- Dotychczas targi nieruchomości odbywały się stacjonarnie. Przeniesienie ich do internetu to pierwsza tego typu akcja w Polsce. To rozwiązanie korzystne zarówno dla wystawców, jak i odwiedzających targi. Internet gwarantuje bowiem deweloperom dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, niestandardowe formy prezentacji inwestycji oraz budowanie nowoczesnego wizerunku, a odwiedzającym - dostęp do stoisk w dowolnym momencie przez całą dobę i za darmo - mówi Marlena Jezierska, dyrektor serwisu GazetaDom.pl.
Udział w Internetowych Targach Nieruchomości zgłosili inwestorzy z trzech największych miast w Polsce: z Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Swoje stoiska zaprezentują również partnerzy branżowi targów: Dom Development, Agroman, BARC, Green Development, Unidevelopment.
Sponsorem pierwszych Internetowych Targów Nieruchomości jest Bank PKO BP. Patronat medialny nad targami objęli: Bankier.pl, Czterykąty.pl, IPO.pl, Ładnydom.pl, Money.pl, Real-City.pl, Dom.pl, Nowebiuro.pl, Nowoczesnafirma.pl oraz "Gazeta Wyborcza Dom i Nieruchomości".
Odwiedź pierwsze Internetowe Targi Nieruchomości i sprawdź jakie mieszkania zaoferują Ci deweloperzy