Wg www.meble.pl teraz przyszedł czas na meble i inne elementy wyposażenia wnętrz. Mechanizm zakupowy jest bardzo podobny - szukamy w tradycyjnych sklepach mebli, które nam odpowiadają, a później szukamy takiej samej lub podobnej oferty w Internecie - taniej. W obu przypadkach dostawa jest z reguły do domu.
Ponad połowa Polaków korzysta już dzisiaj z Internetu a badania mówią, że młodzi ludzie nie wyobrażają sobie życia bez niego. Internet to: bieżące informacje, komunikacja, poznawanie nowych ludzi, a także zakupy.
Stale rośnie liczba sklepów i klientów sklepów internetowych. Jak pokazują badania (źródło: Gemius), ponad jedna trzecia internautów kupuje w sieci przynajmniej raz w miesiącu, a 41 proc. - kilka razy w roku. Osoby, które zdecydują się raz na zakup i nie zawiodą się, chętnie powracają, dzieląc się opiniami ze swoimi znajomymi i innymi użytkownikami sieci.
Zobacz: meble.domosfera.pl
Głównie dlatego, że są tańsze niż w tradycyjnych sklepach . Ale cena to nie wszystko. Bardzo duże znaczenie ma zaufanie do witryny, na której dokonujemy zakupów. Wiadomo, że na serwisach aukcyjnych ryzyko jest większe. Warto korzystać z miejsc, które pod swoją marką skupiają wielu producentów np. http://www.meble.domosfera.pl/. Tego typu platformy gwarantują, że firmy prezentujące tam swoją ofertę są godne zaufania.
Dodatkowe korzyści to szeroki asortyment i ogromny wybór produktów w jednym miejscu . Odwiedzenie kilku czy kilkunastu sklepów tradycyjnych zajęłoby nam pewnie kilka dni. Problem robi się jeszcze większy, gdy nie mieszkamy w dużym mieście. W Internecie możemy to zrobić wygodnie siedząc na sofie, o każdej porze dnia i nocy. "Najlepiej dokonywać transakcji ze sklepami, które mają dużą ilość pozytywnych opinii . W pasażu meble.pl mamy pewność ze są one rzetelne i prawdziwe. Pojedynczy sklep lub producent rzadko decyduje się na ujawniane komentarzy, ponieważ mogą być negatywne, często zdarza się również, że niewygodne komentarze są usuwane. W naszym serwisie nie ma takiej możliwości." - mówi Jarosław Czarnik z meble.pl
Klientów kupujących meble w Internecie można podzielić na dwie grupy.
Klienci, dla których najważniejsza jest cena, kupują towary z niższej półki, szukają okazji i promocji.
Klienci zwracający uwagę na design, chcący kupić rzeczy oryginalne, awangardowe, nietypowe, tzw. kształtująca się klasa średnia. Cena nie jest istotnym czynnikiem, bardziej liczy się oferta, dostępność mebli trudnych do znalezienia w tradycyjnych sklepach. W tej grupie znajdą się osoby, które zamawiają np. sypialnie za 50 tys. zł tylko na podstawie oferty internetowej - bez wcześniejszego obejrzenia - opinia Radosława Mieleckiego ze sklepu http://www.italiastyle.meble.domosfera.pl
zobacz meble.domosfera.pl
Wielu klientów obawia się zakupów przez Internet, ponieważ wcześniej nie można zobaczyć wybranego produktu, a w przypadku mebli jest to bardzo ważna kwestia. Jak zabezpieczyć się przed nietrafionym zakupem mebli a zarazem w pełni korzystać z oferty sieci? Jest na to kilka sposobów:
** Kupujmy w sklepach, które mają dokładne opisy i bardzo dobre zdjęcia produktów. W handlu internetowym to podstawa!
** Korzystajmy z serwisów, które obiektywnie pokazują opinie o sprzedawcy
** Kupując przez Internet, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. Jeżeli kupujemy meble na zamówienie, lepiej wcześniej uzgodnić ze sprzedawcą prawo zwrotu
** Przesyłka pobraniową daje nam gwarancję, że otrzymamy zakupiony towar przed całkowitą zapłatą. Warto przy kurierze lub listonoszu sprawdzić zawartość
** Jeżeli istnieje taka możliwość, warto zapoznać się z ofertą danego producenta w sklepie tradycyjnym
Na podstawie analiz i badań meble.pl
Odpowiedz na to pytanie jest prosta. W Internecie nie ponosimy opłat za wynajem lokalu, zatrudnienie dodatkowych pracowników, często nie ma konieczności posiadania magazynu. W przypadku mebli otwarcie sklepu internetowego to koszt od kilkuset do kilku tysięcy złotych, tradycyjnego salonu natomiast - dużo więcej. Dzięki tym oszczędnościom internetowi przedsiębiorcy są w stanie proponować niższe ceny.
Sprawdź ofertę założenia własnego sklepu meblowego na sklep.meble.pl
W odróżnieniu do innych towarów, kupujący meble w Internecie liczą się z dłuższym oczekiwaniem na zamówiony mebel, często są one robione na zamówienie lub sprowadzane pod konkretne zlecenie.
** Niewłaściwa obsługa klienta - kupujący spodziewają się, że wydając na meble kwoty rzędu kilku tysięcy złotych, zostaną kompetentnie obsłużeni
** Brak istotnych informacji o czasie i koszcie dostawy mebli oraz danych kontaktowych
** Otrzymane produkty niezgodne z zamówieniem lub opisem
** Problemy z gwarancją, reklamacjami, zwrotem
** Nieprawdziwe informacje na stronie
** Nieotrzymanie zakupionego produktu
Zakupy warto robić w sprawdzonych miejscach, które swoją marką gwarantują bezpieczne i pewne transakcje.
Minęły już czasy, gdzie na rynku dostępne były jedynie meblościanki na wysoki połysk, a nasze mieszkanie było podobne do mieszkania sąsiada jak dwie krople wody. W Internecie mamy bogatą ofertę zarówno polskich jak i zagranicznych producentów mebli, bez wychodzenia z domu i starty czasu na odwiedzenie dziesiątków sklepów.
Designerskie meble to dobry projekt, estetyka, walory użytkowe i funkcjonalne. Takie produkty kupują jednak nie tylko osoby bogate, znani artyści, ludzie wolnych zawodów i biznesmeni, lecz także średnio zarabiający. A polscy projektanci, często niedoceniani w kraju za granicą, robią furorę.
Obejrzyj galerię zdjęć udostępnionych przez serwis meble.pl
Laureaci konkursu
Jak znaleźć solidną firmę od mebli kuchennych z województwa podkarpackiego? Którego producenta nie polecacie? Gdzie znajdę aranżacje w stylu lat 60-tych? Jakie trendy i nowości w tym roku? Na te i inne pytania odpowiedzi w największym serwisie dotyczącym wyposażenia wnętrz
Urządzenie mieszkanie to czasochłonne zajęcie. Ze względu na oszczędności szukamy sprawdzonych fachowców, ciekawych projektów, opinii na temat produktów, materiałów i firm.
Ponad połowa polskich internatów kupuje w sieci. Najbardziej cenią sobie szeroką dostępność oferty i możliwość zakupów 24h/7. W Europie zakupy mebli w sieci stanowią prawie 4%, w Polsce zaledwie 0,1%. Właściciele sklepów dzięki sprzedaży przez Internet podwajają swoje obroty. Może czas otworzyć własny sklep internetowy?
Skorzystaj z gotowych platform (meble.domosfera.pl) zyskując:
** czas i pieniądze - założenie sklepu trwa klika minut, nie trzeba martwić się o aktualizacje, rozbudowę, hosting
** dodatkową reklamę - dotarcie z ofertą do ponad 600 tys. użytkowników/mies.
** łatwe i proste narzędzia - panel do zarządzania dostosowany do Twoich potrzeb, zaawansowane statystyki, pozycjonowanie
Dołącz do największego pasażu meblarskiego: