Deweloperzy chcą być (naj)lepsi

Którą inwestycję wybrać - to pytanie najczęściej zadają sobie klienci. I szukają najlepszych budów na Mokotowie, Żoliborzu czy Woli. Inwestorzy podpowiadają chwaląc się, że to właśnie ich budynki są numerem jeden w wybranej przez klienta dzielnicy

"Najlepsza inwestycja na Woli!" - tak od pewnego czasu spółka Sawa Dewelopment zachwala swoje osiedle Sawa Dom. Zamieszkaj już teraz! - przekonuje deweloper. Szukamy informacji dlaczego akurat ta inwestycja jest najlepsza i w czym jest lepsza od pozostałych osiedli w tej dzielnicy Warszawy. Reklama nic więcej nam nie mówi. Możemy wierzyć deweloperowi na słowo lub nie.

Na reakcję konkurencji nie trzeba było długo czekać. "Najatrakcyjniesza inwestycja na Żoliborzu" - tak zachwala swoje osiedle firma ROBYG. Najnowsza reklama tej firmy przekonuje nas, że to właśnie City Apartments Żoliborz jest najlepszą inwestycją w tej części Warszawy. Tu także ani słowa o tym dlaczego ta inwestycja jest tak wyjątkowa.

Nie ma lekko na rynku nieruchomości - mówi kolejny z deweloperów i przekonuje, że to właśnie jego inwestycja jest tą "Naj" w Warszawie. "Znalazłeś najlepszy adres" to hasło reklamowe Buszrem Nieruchomości. Dotyczy osiedla Rakuszanki w warszawskim Ursusie. No to mamy już trzy dzielnice, w których konkurs na najlepszą inwestycję został rozstrzygnięty. Pozostali deweloperzy powinni się spieszyć, wszak pozostało do obsadzenia jeszcze tylko 16 dzielnic.

Pozostałe firmy również nie odpuszczają, by nie pochwalić swojej inwestycji. "Trio - lepszy punkt widzenia" - tak reklamuje firma Ecco Classic inwestycję Trio Apartamenty. Przeglądamy kolejną z reklam i znów mamy podobne wrażenie. Możemy z niej przeczytać, że Kryształ Wilanowa jest dopracowany w każdym szczególe. Trzeba przyznać, że można się zgubić w tym gąszczu pochwał. "Uprzedź innych. Wybierz najlepszy kąsek" - to z kolei hasło Atlas Estates o inwestycji Capital Art Apartments. Tu inwestor chce podziałać na nasze zmysły. Zamiast kolejnej wizualizacji mamy zdjęcie czekoladek.

Inni deweloperzy także odświeżyli swoje pomysły na sprzedaż. "Nasze miasteczko, Wasze Gniazdeczko" - tak do zakupu mieszkań i domów na południu Warszawy zachęca spółka Nasze Miasteczko Development. Wrażenie robi także sam rysunek. Specjaliści od reklamy i marketingu ukazali dwupiętrowy dom wewnątrz ptasiego gniazda. Chcą w ten sposób pokazać, że ich firma jak mało która umożliwia wybudowanie własnego gniazdka i to za niewielkie pieniądze.

Z kolei firma Arche zachęca nas, byśmy spełnili marzenia o idealnym domu. Takie domy mają być zdaniem inwestora na strzeżonym osiedlu "Willa Diamond" w Józefosławiu. Czy na pewno? A może lepszy jest dom tego samego inwestora w warszawskiej dzielnicy Włochy? "Lamana - dom który ma wszystko" - głosi kolejna z reklam. Co konkretnie ma ten dom, a czego nie mają inne podobne do niego budynki inwestor już nam tego nie mówi. Podaje tylko numery telefonów, pod którymi na pewno usłyszymy odpowiedź od handlowców.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.