Rewolucyjna promocja

Deweloper z francuskim kapitałem ogłosił specjalną ofertę z okazji Święta Narodowego Francji. Podczas najbliższych dni otwartych na klientów będą czekały miłe niespodzianki - przekonuje spółka Bouygues Immobilier Polska

"Bonjour Paris" - nawołuje w swojej najnowszej reklamie firma Bouygues Immobilier Polska. "14 lipca - Święto Narodowe Francji" - czytamy w reklamie inwestora. Z tej okazji spółka postanowiła przygotować rewolucyjną ofertę dla klientów. Portal GazetaDom.pl szybko prześwietlił, co kryje się za tą nietypową ofertą i jaki będzie miała ona wpływ na cennik mieszkań. Promocja okazała się ciekawym zabiegiem marketingowym, będzie obowiązywała na trzech osiedlach budowanych przez tego inwestora.

W przypadku osiedla Villa Parc na warszawskiej Ochocie spółka przygotowała 5 proc. rabat dla pierwszych pięciu mieszkań sprzedanych do niedzieli 18 lipca. Promocja dotyczy tylko mieszkań 2 i 3 pokojowych. Największy wpływ rewolucja wywarła na osiedlu Villa Arte na warszawskiej Woli.

- Promocja na Villi Arte będzie dotyczyła 5 pierwszych mieszkań sprzedanych podczas weekendu. Klienci otrzymają nie tylko 5 proc. upustu w związku z rewolucją cenową, dodatkowo deweloper udzieli im kolejnej 5 proc. zniżki związanej z promocją wakacyjną - usłyszeliśmy w siedzibie spółki. Czyli od ceny obowiązującej (podanej na stronie internetowej) odejmujemy 5 proc., a potem kolejne 5 proc. Tu także promocja dotyczy tylko mieszkań 2 i 3 pokojowych.

Trzecia promocja dotyczy osiedla domów jednorodzinnych Le Village w Józefosławiu . Rewolucyjne ceny będą obowiązywały na cztery domy. I tak kupując dom o powierzchni 159 m kw. klient otrzyma upust w kwocie 25 tys. zł. Nowa cena to 840 tys. zł. Jeszcze większy będzie rabat przy zakupie domu o powierzchni 172 m kw. Dotychczasowa cena 952,3 tys. zł została obniżona o 62,3 tys. zł.

Zapytaliśmy inwestora, dlaczego zdecydował się na taką rewolucyjną akcję. - Jesteśmy firmą z korzeniami we Francji i francuskie Święto Narodowe to dla nas okazja, aby o tym przypomnieć - mówi Katarzyna Rauber, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska. - Ciągle też szukamy nowych pomysłów na to, aby zainteresować klientów naszymi inwestycjami i zaoferować im coś atrakcyjnego. Lato to przyjemny okres, którego atmosfera sprzyja poszukiwaniu nowego mieszkania czy domu. Chcielibyśmy, aby nasza dobra oferta pozwoliła klientom zakończyć te poszukiwania sukcesem - dodaje.

Copyright © Agora SA