Ofensywa Ronsona

W ciągu tygodnia deweloper rozpoczyna trzy nowe projekty. W ofercie spółki pojawiło się prawie trzysta nowych mieszkań, w tym po raz pierwszy na wrocławskim rynku

16 sierpnia spółka Ronson Development rozpoczęła sprzedaż mieszkań w inwestycji Verdis na warszawskiej Woli. To pierwszy projekt tego inwestora realizowany w tej dzielnicy. W pierwszym etapie w dwóch sześciopiętrowych i jednym siedmiopiętrowym budynku ma powstać 128 mieszkań.

Deweloper zapewnia, że mieszkania będą miały popularne rozkłady, a ich wielkość będzie wahać się od 42 do 108 m kw. W sumie spółka planuje wybudować tam osiem budynków z 346 mieszkaniami. - Verdis będzie cechowała prosta architektura, tynk z fragmentami cegły na fasadzie budynków oraz duże drewniane okna - czytamy w komunikacie spółki. Zakończenie pierwszego etapu planowane jest za dwa lata.

18 sierpnia spółka wprowadziła do sprzedaży inwestycję Impressio. To pierwszy projekt Ronsona we Wrocławiu. W dzielnicy Grabiszynek w pierwszym etapie powstaną trzy budynki z 70 mieszkaniami o powierzchni od 36 do 133 m kw. Inwestycja charakteryzować będzie się niską, dwupiętrową zabudową. W ofercie znajdą się mieszkania 1, 2 i 3 pokojowe oraz mieszkania z antresolami. Łącznie wrocławski projekt zakłada budowę sześciu budynków ze 190 mieszkaniami.

Na tym jednak nie koniec inwestycji tej spółki w sierpniu. Na 19 sierpnia inwestor zapowiedział rozpoczęcie sprzedaży mieszkań w projekcie Sakura na warszawskim Mokotowie. W ramach pierwszego etapu deweloper wybuduje jeden dziesięciopiętrowy budynek w skład, którego wejdzie 99 mieszkań, 9 lokali usługowych na parterze oraz 11 lokali biurowych na pierwszym piętrze. Najmniejsze mieszkania będą miały powierzchnię 55 m kw., największe lokale będą miały powierzchnię 85 m kw. Cała inwestycja będzie składała się z czterech budynków z 450 mieszkaniami łącznie.

Rozpoczęcie trzech nowych projektów ma znacząco odbudować ofertę Ronsona. W sumie do oferty trafi 297 mieszkań, co oznacza jej zwiększenie do 490 lokali. Spółka uzyskała już prawomocne pozwolenia na budowę nowych projektów. Zdaniem Andrzeja Gutowskiego, dyrektora sprzedaży i marketingu w Ronson Development wprowadzenie do sprzedaży projektów na Woli i Mokotowie zdecydowanie uatrakcyjni ofertę mieszkaniową firmy w stolicy.

- Ich lokalizacje odpowiadają obecnym potrzebom Warszawiaków, którzy z jednej strony chcą utrzymać kontakt z naturą, ale również korzystać z atrakcji, jakie oferuje miasto. Oczywiście niewątpliwym atutem będzie bliskość centrum, a co za tym idzie oszczędność czasu dojazdu do pracy - mówi. - Rozpoczęcie projektu Impressio jest kontynuacją realizacji naszej strategii ekspansji geograficznej w największych miastach Polski. Doświadczenie nabyte na warszawskim i poznańskim rynku chcemy teraz wykorzystać we Wrocławiu - dodaje Gutowski.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.