Nocne działania dewelopera

Inwestorzy zaczynają stosować marketingowe techniki sprzedaży stosowane dotychczas w centrach handlowych. Jeden z deweloperów zorganizował nocną wyprzedaż mieszkań.

"Nocna wyprzedaż mieszkań. Oferta specjalna." - takie ogłoszenie ukazało się w zeszłym tygodniu na stronie internetowej firmy Home Invest. W nocnej promocji były prawie wszystkie mieszkania w dwóch warszawskich inwestycjach tej firmy, czyli Wola Prestige (I i II etap) oraz Miłosna Park.

Na nocnej wyprzedaży pojawiło się kilkadziesiąt osób. Ostatnie rezerwacje handlowcy robili tuż po godz. 23. Klienci nie kryli zadowolenia z rabatów, jakie proponował deweloper. W zależności od wybranego mieszkania klienci mogli skorzystać z upustów od 5 do 10 proc. Decydując się na zakup np. gotowego 3-pokojowego mieszkania o powierzchni ponad 70 m kw. w pierwszym etapie osiedla Wola Prestige można było zaoszczędzić ponad 50 tys. zł.

Nocna wyprzedaż mieszkań w branży deweloperskiej pojawiła się po raz drugi w tym roku. W czerwcu podobną akcję w inwestycji Ostoja Wilanów przeprowadziła spółka Fadesa Polnord Polska. Wówczas na klientów, którzy przybyli do biura sprzedaży od godziny 19 do północy czekały specjalne ceny na wszystkie mieszkania. Klienci mogli kupić mieszkania z kilkunastoprocentowym rabatem.

Czy nocne wyprzedaże mieszkań wejdą na stałe do oferty deweloperów? - Każdy sposób jest dobry, by zdobyć klienta - przekonuje jeden ze stołecznych inwestorów.

Copyright © Agora SA